Een tip !

Om aan uw wensen te kunnen voldoen en u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Te kunnen zijn is het essentieel dat u uw klantnummer* of BTW-nummer  opgeeft voordat u documenten naar onze diensten stuurt.(*) Het staat over het algemeen bovenaan het document onder uw adres, op alle officiële documenten die wij u hebben toegestuurd.

Mijn contract wijzigen
Mijn administratieve gegevens wijzigen
Wijzig mijn IBAN rekening-nummer
Daglijks rapporten

Mijn contract wijzigen

Wijzig de rekeninghouder, of deactiveer een betaalmiddel. Stuur ons hieronder uw aanvraag onder vermelding van uw klantnummer of BTW.

    Mijn administratieve gegevens wijzigen

    De naam, het telefoonnummer of het adres van uw te wijzigen bedrijf, niets is eenvoudiger om hieronder uw nieuwe documenten in te voegen met vermelding van uw klantnummer of BTW.

      Wijzig mijn IBAN-rekeningnummer

      Om uw rekeningnummer te wijzigen, voegt u hieronder een kopie van uw nieuwe bankkaart en een kopie van een bankafschrift in.

        Dagelijks rapporten

        Elke professional moet zicht hebben op deze dagelijkse transacties. Wij bieden u de mogelijkheid om deze rapportages te ontvangen via een gepersonaliseerde portal. Wanneer zeg je dat?

        Viva Wallet

        Als u over VIVA-diensten beschikt, is het niet eenvoudiger om deze transactierapporten te raadplegen. Wij nodigen u uit om het controlepaneel van uw account te bezoeken. Volg deze link om toegang te krijgen: mijn account

        EMS

        Voor degenen wiens koper EMS is, ga dan naar uw My EMS-portaal.

        PAYNOVATE

        Misschien heeft u dit al gemerkt, maar wanneer u gebruik maakt van de PAYNOVATE service, ontvangt u aan het einde van elke dag al uw rapporten per e-mail. Als dat niet het geval is, ga dan naar je privéruimte.

        Ontdek onze verschillende diensten !

        Facuratie 
        Mijn betaalterminal
        Smart selecties
        F.a.q.’s